ahlan wa sahlann

saya budak (budak la sgt..he3..) sdg belajar2, semestiny ada byk salah, jd tolong ler tunjukkan....

blogku buku catatanku.......

sudi2 ler nasihat, tegur n komen yerr...hehe




Monday, January 11, 2010

SEpArUh2..nK seBuT pn TaTaU…

asslmkm wt sumer saudara seislam sy…

satu ketika dulu kt Negara kita Malaysia ni penah terjd seseorg merogol lembu… na`uzubillah…dahsyat giler-->bak kt org dlm citer zombie kg pisang..(copy idea en.mario…heheh)

lembu tu pn pelik agaknye, ape da manusia ni ngn aku pn ada perasaan jugak ker…huhu -->agakny kt2 lembu yg terkena tu…

dlm islam lembu tersebut mesti dibunuh kemudian ditanam cmtu jer , dagingnye xbole dimkn.

Memg rugi ler si tuan lembu tu tp nk wt camaner, da hukum cmtu…sbb bimbang2 akn lahir seorg ker seekor bayi…tgk, nk sebut pn xtau…yela sbb separuh manusia separuh binatang…huhu.. contohnye cm gmbr kt bwh nih…. sedih tgk…na`uzubillah…

nk tau kisahnye lbh lanjut bace kt sini. Ni ler hasil percampuran DNA manusia n babi…Jhtnye tgn2 manusia yg wt kerosakn mcm nih…na`uzubillah. Walaupn yg kt ats ni xberlaku perkosaan terhadap binatang tu tp seolahnye spt berzina lak.. kn??? Cm bayi tabung uji tp guna benih laki yg bkn suami sendiri, kn kira zina…na`uzubillah…

lahirny bayi dr binatang tu, kn da merosakkn keturunan manusia, sama cm klu berzina n lahir ank luar nikah,merosakkn keturunan manusia…bezanye anak luar nikah masih ada ibu…tp kalu mcm kt ats tu??? nk kt anak ayah xbole sbb x sah taraf..nk kt anak mk, mk dia babi lak….hmm tah ler…Allahu`alam.

Lgpn cube pike, budak tu percampuran antara manusia dgn babi, najis la agakny kn??...Allahu`alam…

Sekian ler..babai…huhuhu

Wassalmkm…………sedih nih……..huhu...bye

34 comments:

Mario said...

ko selalu ada article2 yg mmbuatkn kita berfikir... tahniah... kagum2... hhuhu

Mario said...

lupa plak...jgn puji kan...
apa daa ko ni yati,,,, bg la article yg tk menakutkn org... aku takutla weh tgk article ko ni... hehe

Mazru Majid said...

salam hayati,
hmm betul ke ade baby camtu?hmm dulu kan koi pernah baca dlm satu majalah ni,mmg babi la tp hampir-hampir nak jd manusia...mmg bende camtu perlu dihapuskan terus sbb org kat tempat yg berlaku kejadian tu mule nak menyembah bende tu...

wallahualam..

Insan Biasa said...

Nafsu seks sangat gila ....
Ada manusia terdorong hingga terlupa kesakitan rotan dan kezaliman penjara ....

Jaga lah diri kerana perogol berada di mana mana ..

:: hayati :: said...

to mario,
alhamdulillah berjaya gak wt mario tkot...hehehe

to mazru,
wkmslm...
tah ler aok, tp mcm tu ler kot contoh percampuran genetik manusia ngn binatang...Allhu`alm....
hmm sesetengh manusia ni ble jd pelik klu nmpk menda pelik...tah2 yg aok bce te hasil dr rogol binatang gak x???

to insanbiasa,
xtau la mane yg gile sbenany....org atau nafsu...huhu
timekasih ats nasihat awk....yg pling penting laki kena sayang n jage org pempuan...hehe

Insan Biasa said...

hihih....
mata saya tak cacat kah kah ....

Satu masa nanti saya letak lagi .

Terima kasih kerna sudi kenali .

Tegok mata , tergoda cam na ... hihihi

:: hayati :: said...

la bkn tu mksud sy la...
saje jer...mane tau sidia tgk..eh dia seorg bloger ker???

Insan Biasa said...

Tak tau lagi ke....

hihi hi...

:: hayati :: said...

xpasti jer...

misteri sgt...hehe

Insan Biasa said...

Tanya lah pada hati
kerana dia ada di hati

Berselimut ragu dan sangsi .....

:: hayati :: said...

tanya kt hati memg dpt jawapan tp cume xdpt2 kepastian....

Insan Biasa said...

Bila rindu rindu rindu di hati

Diri sendiri akan tahu apakah jujur rindu itu .

Kalau jujur merindu ....

cinta , mungkin ada di tepian rindu itu . Mungkin juga ada di satu sudut kecil hati yang suci .

cinta di hati bolih lahir ,tak kira si dia cinta atau tidak . itu hak diri , tak boleh di minta atau di paksa .


Lalu itu lah rindu dan cinta membara meniti masa ......

:: hayati :: said...

tkutny klu diri xbtol2 jujur...sumeny akn jd plastik belaka...

Insan Biasa said...

tanya pada diri ....
Ada jawapannya

:: hayati :: said...

tkut nk biarkn cinta itu berputik mekar...

Insan Biasa said...

Sayangilah diri
Bila ada cinta di hati usahlah hampakan diri....

Insan Biasa said...

Andai di hati Hayati ada rindu ...

selalunya sasaran kerinduan adalah cinta .

Cinta datang tanpa di minta Hayati .

Itu lah cinta yang murni .

Kerinduan juga bukan di paksa .

Mungkin kita rindu membaca catatan sesiapa ,

selalunya kita cinta pada tulisan itu .


Apa kah bila kita cinta pada sasaorang , kita juga merindui apa yg dia miliki ?

Mungkinkah seorang kekasih akan mencium surat cinta kekasihnya , di baca berulang kali .

Ada orang yg mati , dalam tangan nya ada surat cinta kekasih nya .

Cinta yg jujur,tidak memandang harta dan rupa .

Makan , pakai dan harta adalah untuk keperluan hidup .

Kebahagiaan hidup bukan kerana harta benda semata mata .

Begitu lah , kadang orang kota mendaki gunung untuk kepuasan diri .

Begitu lah kadang orang kaya berkejar dgn harta , orang biasa berkejar ke surau mengumpul pahala , bekala menemui Illahi .

Cari lah cinta bahagia bukan kerana rupa dan harta .....( ini pandangan insan bisa je )

Insan Biasa said...

Baca sekali je ye !

Kalau baca berulang kali nanti di kira rindu pula.hi hi hi ...

:: hayati :: said...

da bace lbh sekali pn....hehe
sungguh terharu....
time kasih insanbiasa..........

Insan Biasa said...

Kalau diri mu merindu
Ku berdoa agar orang yg di rindu juga merindui mu ....

Tapi awakkan budak sangat 2.... mana tau merindu...

Awak dahagakan comment + nasihat .... hihihi

budak sgt 2 tak lih bercinta ke ?

:: hayati :: said...

haha tu tandany sy ni budak tua...
kalu budak kecik mesti dahaga susu...hehe

xtau ler ad org nk bercinta ngn budak ke x...hehe

Insan Biasa said...

Ada
saja buat tak faham kot...

Tak terasa rindu ke ....?

:: hayati :: said...

hehe...

malu jer...hidung xmancung pipi tersorong2...huhu

Insan Biasa said...

Malu bertanya sesat jalan ...

Malu berkata cinta hidup rindu rinduan ...

sapa sapa la... hihihi....

:: hayati :: said...

sy la tu...hehehe

Insan Biasa said...

ye ke ...

cakap je la hihihi ....

saya pun sama kah kah kah ....

Insan Biasa said...

cakap jela T , apa nak di segankan ...

Tapi kalau cakap kat blog ni ...

satu dunia tahu kan ???

:: hayati :: said...

jd terpaksa ler simpan....huhu

xsmpi satu dunia kot...blog ni bkn fofiler pn...huhu

Abg Din said...

yati ne tension ye.. gi tengok adnan sempit.. fuh mest best... gi tengok ..layan sikit...

:: hayati :: said...

tgk iklan pn da lawak yg time pak aji nyanyi tu...
emmm abgdin belanja ble???

Mario said...

yati... huhuhu...

:: hayati :: said...

apsal rajin bangat si mario ni...rasa mcm nk....hehe...jer dia.....em xpyh la nnt nangis lak....haha

Mario said...

yati
nak ape? bole ke?tk nangis punya...hohoho

:: hayati :: said...

nk lempang ble??? tp lempang pelan2 la..lembut jer mcm antu kucing antu tuh.....kah keh koh...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...