ahlan wa sahlann

saya budak (budak la sgt..he3..) sdg belajar2, semestiny ada byk salah, jd tolong ler tunjukkan....

blogku buku catatanku.......

sudi2 ler nasihat, tegur n komen yerr...hehe




Wednesday, December 30, 2009

KHUNSA TIPU-TIPU…

Asslmkm pd sumer saudara seislam sy…

Memg ada segelintir manusia yg dilahirkn khunsa/ pondan. Mrk2 ni mpunyai dua kemaluan iaitu satu laki n satu pempuan,tp kromosom seksnye xtau la sy cmane kesahnye…Binatang pn ada gak yg dilahirkn khunsa, sy penah terbace dlm sok kaba, ia brlaku kt luar Negara…Tp, yg sedihnye dlm pd ada yg btol2 khunsa, ada gak tipu2 jd khunsa …

bknnye mrk mpunyai dua jenis kemaluan sekaligus pn tp kononnye naluri mrk cenderung kpd laki/ pempuan…n mcm2 la alasan yg xmunasabah. Mrk ialah pengkid n jugak mak nyah…pengkid n mak nyah tu khunsa tipu2 la kn… mrk sbenany adalh laki atau pempuan tulen tp xnk ngaku.

Ciri2 pengkid:
> pakaian dan cara hidup MCM lelaki,
> Tubuh badan dan rambut MCM lelaki
> Menjalin hubungan dengan wanita sehingga ada yang bercinta dan melakukan seks
> Membengkung payudara
> Suka wanita cantik
> MENGANGGAP diri MCM lelaki yang boleh menjaga pasangan, terutama apabila diganggu.

N ciri2 mak nyah pulak lbh kurg sebaliknyer…

Ciri2 Tomboi
> Perwatakan seperti lelaki
> Ada perasaan terhadap lelaki
> Bukan lesbian (suka sesama jantina atau pengkid)

> Minat terhadap aktiviti lasak dan mencabar
> Ada sikap kasar dan ganas

Wahai khunsa tipu2 sekelian, xkira la cmne kamu usaha utk tukar diri kamu tu, samada dgn pembedahan ker, mkn pil hormone ker, injection sana sini ker..ia tetap xmengubah sifat azali kamu, kta di sisi Allah tetap diri kta yg dijdknNye.

samada,
atau
Kalu laki tetap haram menyerupai pempuan,n begitu la sebaliknye…hati kecil kamu pn tetap akn menyatakn sape diri kamu yg sebenarnye kn….

Kalu kamu rasa mcm da berjaya mengubah diri kamu, genetik kamu berubah ker??? sepasang kromosom seks yg ada dlm setiap sel badan kamu tu berubah ker??? Xmungkin la kn…cmne nk mengubahnye??? Allahu`alam…

yg berubah tu cume luaran aje…n kamu sebenarnye cube utk menipu Allah, diri sendiri n org lain…n xmungkin bole kamu menipu Allah…jd terima la hakikat kamu tetap laki / pempuan TULEN…

Moga kamu pengkid n mak nyah yg terbace blog sy yg x fofuler ni segera kembali ke pangkal jalan…

kita saudara kn…sy syg kamu juga…kta memg wt silap…sy pn byk kelemahan n kamu pn bole menegur sy...

Sekian…Allahu`alam…wassalmkm…

27 comments:

a kl citizen said...

assalammualaikum

ikut hati binasa.
kebanyakannya banyak yang ikut hati dan perasaan. itulah jadinya.

*yati, buanglah word verification utk comment, lebh senang nak mengomen.

abe long said...

hahhaha...

kak ipar mmg sepikiran ngn aku..

betol tuh..buang je word verification...

zuri3389 said...

a;aar tu.... minta lah dia orang tu kembali ke kejadian asal yang allah jadikan...salam

LanaBulu said...

Penerangan yg detail..
khunsa yg pura2 tu pondan..hukumnya haram samada yg lelaki jd pompuan atau sebaliknya..
Bukan sekadar habis sekadar haram je tapi dilaknat ..itu yg ngeri dongar tu..

kawie2020 said...

yer betul.. mereka hanya menipu diri mereka sendiri demi kepuasan nafsu songsang mereka...

Insan Biasa said...

salam ..

hihi mcm kisah perigi dgn timba juga .....


Saya bukan harapkan perigi menerima cinta .

biar lah cinta itu sama hadir di hati masing masing .

Pertembungan cinta itu lah percintaan yg indah ....

cikmemy said...

ade 1 kes yg jadi kat surrounding sy, sebab ikut pengkid,,mak yg tua dah x berdaya dibiarkan tak makan.

:: hayati :: said...

to a kl citizen n abe long:
wkmslm...
sori yer a kl citizen n abe long, da buang da hehe...xpasan lak, sy pn benci ada menda tuh...huhu


to zuri, lanabulu n kawie:
wkmslm...mudah2an mrk n kta sumer dpt hidayah n taufiq...amin


wkmslm insanbiasa,
ooo..gitu..
hmmm..btol gak, harapan tu sandarkn pd Allah jer kn...

to cikmemy:
kesiankn...kalu kita terlalai dlm hayalan cinta palsu...huhu

Insan Biasa said...

salam ...

Terima kasih memahami .

:: hayati :: said...

wkmslm insanbiasa,
sikit2 jer...huhu

Insan Biasa said...

salam...

Terima kasih , faham sikit2 tak pe la , lama2 faham banyak2 ... hi hi hi

sukanya .

Insan Biasa said...

Terima kasih juga sudi jadi kawan .

Terima kasih juga bukan lakonan .

Berapa banyak terima kasih pula ..... hi hi hi

Orang Pulau said...

bila nafsu menguasai diri
macam2 boleh jadi

Mario said...

kdg2 kesian kt dorg cuma kdg2 yg terlbh gedik tu rasa cam nk bg pelempang...

:: hayati :: said...

wkmslm insanbiasa...
sama2 kasih....hehehe


to orgpulau:
emm...sgt btol...huhu


to mario:
la...garangnye awk mario...huhu

Insan Biasa said...

salam ..

Dah lahir cinta ...

ingat nak la bercinta ,

Tak leh tak pe le .... hi hi hi ....

:: hayati :: said...

wkmslm insanbiasa,
pd pndangn sy maksud xble tu jgn kta menghampiri zina...huhu
Allahu`alam...

Insan Biasa said...

Salam ...
Pandu berhati hati hati ye....

akan merindui bicara Nur Hayati...

Aku berdoa pada ILLAHI , moga Nur Hayati dan keluarga selamat sentiasa , sejahtera dunia dan akhirat .

Insan Biasa said...

Salam Salam Salam ....

Kirim Salam kat keluraga , Ibu dan adik2 ...

:: hayati :: said...

wkmslm insan biasa...
insyaAllah kami hati2...
doa tu wt awk juga...amin...
hehe...insyaAllah esok sy smpikn slm awk tuh...

Mazru Majid said...

salam hayati,
kat tempat koi ni pun ramai jugek mak nyah,dulu takde pun,tibe2 macam trend plak..siap ade teman lelaki lagi tu..hehe tak tau ar nak cakap ape..

salam 2010 yek.

:: hayati :: said...

wkmslm mazru,
sbb kita2 da xmint nk tmbah ilmu agama agoknye...
jd makin lalai ler kita dlm mendidik anok2...n diri sendri..wallahu`alm....

slm 2010 juga...hehe

Abg Din said...

abgdin anggap dia org ne oku... org cacat...

:: hayati :: said...

oku???
kurang berkeupayaan nk melawan syaitan, emosi, nafsu jer ada la...huhu
cm sy gak...huhu

apelako said...

gambo tu teori je bkn betol wei..

:: hayati :: said...

gambo yg mane satu tu????

pengkid zako said...

hayati,zako ni khunsa gak ada dua kemaluan dan berpayu dara gak sejak ingin melahirkan doc mengesahkan zako ni adalah lelaki tetapi selepas jee..melahiran zako.zako khunsa,zako ni chinese guy.huhu~
zako ramai berkawan dgn pengkid abd kata mereka zako adalah pengkid.zako balas .zako lelaki.tapi mereka tak percaya.umur zako kan masuk 18 tahun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...