ahlan wa sahlann

saya budak (budak la sgt..he3..) sdg belajar2, semestiny ada byk salah, jd tolong ler tunjukkan....

blogku buku catatanku.......

sudi2 ler nasihat, tegur n komen yerr...hehe




Tuesday, December 8, 2009

xpAhAM!!!!…..

Byknye yg sy masih xphm….sy ingt sumernye da berakhir…

nk teruskn mcm dlu?…tp knp??? ß sy xphm hati dia!

memg xdinafikn perasaan syg kpdnye masih ada… susah gak nk delete, mungkin. xtau knp…tp da pudar sikit kot…eh, tah ler ß sy xphm hati sy gak!

bersalah ker sy??? dgn status dia skang sy masih melayan dia...

tolong nasihatkn sy....

YA TUHANKU YG MAHA PENGASIH…

ENGKAU SHJ PEMELIHARAKU…

DGRKAN RINTIHAN HAMBAMU INI…

JGN ENGKAU BIARKN KU SENDIRI…

AGAR KU BISA BAHAGIA…

WALAU TANPA BERSAMANYA…(lirik lagu)

KU INGINKAN BAHAGIA…

DI DUNIA DAN AKHIRAT…

PADA MU TUHAN, KU MOHON SEGALA…(lirik lagu)

9 comments:

Mazru Majid said...

hanya Allah sahaja yg berkuasa utk membolak balikkan hati insan...mohon lah kepada Nya ye.

cinta itu sesuatu yg misteri...

LanaBulu said...

Nurhayati..
Ingatlah ..berkasih tu biarlah berpada dan begitulah sebaliknya..
Tak rugi apa pun sekiranya berlapang dada..
Berkasih-sayanglah sungguh2 bila dah ada lesennya nanti.
Manusia kan bersifat BAHARU..OK

cikgu said...

Salam..
Wlaupun hati masih syg...tp syngnya dh xsma mcm seblm2 ni kan..jd utk yg terbaik..buat solat istikharah n jgn lupa berdoa agar ditetapkan hati n diberi kemudahan menghadapi ini semua...InsyaAllah ada jln terbaik nnti.

Insan Biasa said...

Cinta itu dari hati .
Hati akan berubah oleh hati .
jadi berhati hati hati hati hati ......

Insan Biasa said...

Aku lebih mencintai bayangan yg ada di hati ku ...

yang ku temui di alam nyata tidak boleh memadam kan apa yg terbayang di hati ....

Abg Din said...

Tenang....

Byk berdoa dan minta petunjuk dariNya.

Berfikiran secara rasional jgn ikut nafsu....

Cinta hanya perasaan, ia datang dan pergi....

:: hayati :: said...

mazru... hmmm bole dikatakn misteri la jugak...

lanabulu,tq...

wkmslm cikgu..btol kot cikgu,sy pn xbpe pasti sgt...rasa mcm iye,tp kadang rasa mcm x...
n tq yer ats cadangn cikgu..

pada insanbiasa n abgdin, tq...
em bayangn di hati memg lebih kuat...sentiasa teringt-ingt

Mario said...

yati...
camane?jgn bt tk faham plak soalan ni yer... huhuhu
semoga sdg bahagia yer... bende yg salah bg sesetengah org tk semestinye salah...depend pd byk faktor kan... ntahla...

:: hayati :: said...

ye bahgia sokmo...
a`ah btol tu rio...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...