ahlan wa sahlann

saya budak (budak la sgt..he3..) sdg belajar2, semestiny ada byk salah, jd tolong ler tunjukkan....

blogku buku catatanku.......

sudi2 ler nasihat, tegur n komen yerr...hehe




Friday, November 27, 2009

korban nyawa.....

ASSLMKM PD SUME SAUDARA SEISLAM SY…

Mudah2an thn ni kta berjaya mengorbankn seciput drpd rezeki yg kta dpt…setahun sekali jer…jgn tunggu thn dpn…mane tau thn ni tah2 last kta smbut raya adha ni…

mustahil penduduk maya ni xmampu…kalu xmampu sekor satu bahagian pn ble, kalu xmampu gak satu bahagian tu pn ble di share 2org atau 3org…kalu xmampu gak kesian kt diri kta yg ngaku xmampu ni….

BERKORBAN APA SAJA…

HARTA ATAUPN NYAWA...(lirik lagu)


Xtau ler kta sanggup ker x korbankn nyawa demi agama…huhu

Wallahu`alam…

Wasslmkm…slmt ari raya…hehe…tata…

6 comments:

pakcik kordi said...

InsyaAllah ...klu ade rezeki pakcikkordi utk syahid dan mati di jaln Allah...pakcik rela....=)

cmne raye waks?ok?

:: hayati :: said...

alhamdulillah...mudah2an yer pakcik kordi..
amin...
ry taun ni sy x g jumpe nenek..huhu

hans said...

eh,mana jumpa blog saya?
thanks ekk sudi singgah
selamat ari raya aidiladha too

:: hayati :: said...

tah...merayap sana sini...tut tut jumpe...hehe
time kasih gak pd hans...

Mario said...

yati..
aa aa eh mana jumpa blog rio.... hehe

berkorban ape saje..kadang2 kat mulut je kan... tp ...mmmm ntahla...


selamat hari raya gak... huhu

:: hayati :: said...

tah la tp yg pasti merayap ler....huhu

emm cmtu la kita.....huhu
slmt ari ry jugek.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...