ahlan wa sahlann

saya budak (budak la sgt..he3..) sdg belajar2, semestiny ada byk salah, jd tolong ler tunjukkan....

blogku buku catatanku.......

sudi2 ler nasihat, tegur n komen yerr...hehe




Wednesday, April 28, 2010

Xpelik tp benar….

Asslmkm wt sumer sedara seislam sy…..

Tgk pic kt bwh ni,

Kt bwh ni pn…….nmpk cm real kn???


Ni ad beberape lg pic…layan….




Istana nabi sulaiman lg menakjubkn...air kolam ats lantai istana nabi sulaiman tu memg wujud bknny lukisan mcm ni, tp punya canggihny lantai tu smpikn ratu balqis ingt dia kena jln kt ats air……

Mcm lukisan ni kita yg tgk melalui pic mcm ni jer nmpk benda tu mcm real…tp org ramai yg nk lalu kt kawasan tu mesti taunye la yg benda tu sebenarny bkn real…kn? kn?….huhu




best bg mrk yg suka merepek n berangan mcm sy ni la........huhu

K, kt bwh ni lak pic2 yg xda kena mengena ngn citer kt ats ni....pic2 kt bwh ni pn xpelik tp benar gak…huhu....zaaasss

melukis kt ats bulu ayam daaa.......

agakny la bulu ayam......tah2 bulu burung.....eh same la tu......hehe

manusia yg melukis ni xtau la pulak sy sape orgny yer.......huhu

K..da abes...sj nk share pic.......hehe

sekian n3 terpanjang dlm sejarah belog ni wt mase n ketika nih....huhu

Wassalmkm……babai

8 comments:

LanaBulu said...

Orang seni ni ..memang hebat..

Insan Biasa said...

orang seni memang seni ....

tak dapat jadi orang seni .

jadi peminat seni pun jadi!!!!!

:: hayati :: said...

to lanabulu,
ape pn Allah maha hebat.........huhu

to insanbiasa,
awk peminat seni kn?.....hehe

Insan Biasa said...

Lubang kat lukisan tak le jatuh ...

he he he .....

piewahid said...

kalau lah sy pandai buat cenggini...:)

:: hayati :: said...

to insanbiasa,
lukisan jer tu.......huhu

to piewahid,
bagus le tu bole wtkn tuk sy.....hehe

tikno said...

Very interesting images that you shared here.

:: hayati :: said...

yes,that right....:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...