ahlan wa sahlann

saya budak (budak la sgt..he3..) sdg belajar2, semestiny ada byk salah, jd tolong ler tunjukkan....

blogku buku catatanku.......

sudi2 ler nasihat, tegur n komen yerr...hehe




Wednesday, January 11, 2012

Soalan Zina Dengan Binatang - Ustaz Azhar Idrus

Asslmkm semua sedara seislam sy…

Kalu sape masih ingat, dulu sy ada buat n3 bertajukà separuh2..nk sebut pun xtatau..

N3 tu berkenaan hukum kalu manusia merogol binatang atau manusia berzina ngn binatang ataupun yg sewaktu dgnnyaà sumbernya sy dapat dari ceramah ustaz dasuki abd. Rani…

Baru-baru ni terserempak dengan ceramah ustaz azhar idrus berkenaan hal nih… rupe2nya binatang tersebut tak wajib dibunuh tapi sunat shj dibunuh…

Sila klik video kt bwh nih…

hai feromon org ngn binatang pn kepala hotak dia xdpt nk bezakn ker...mesti organ sekian kt dlm batang hidung org yg rogol binatang tu da sewel...na`uzubillah...

Sekian, nk bgtau tu jer…hehe

2 comments:

Selendang Merah said...

manusia2 sampai kan binatang pon jd mangsa..nie yg berlaku kalau agama tak di utamakn...

:: hayati :: said...

btol tu, binatang xpenah pn nk rogol manusia kn sbb mrk taat pd Allah...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...