ahlan wa sahlann

saya budak (budak la sgt..he3..) sdg belajar2, semestiny ada byk salah, jd tolong ler tunjukkan....

blogku buku catatanku.......

sudi2 ler nasihat, tegur n komen yerr...hehe




Monday, February 27, 2012

Tontonlah payudara saya…

Wahai perempuan, mengapa kita begitu bangga mendedahkan payudara kita???

Mengapa sibuk sangat nak bgtau yg payudara kita tu kecik ke besar???

Mengapa kita sengaja pakai baju ketat-ketat sampai orang lain dapat teka saiz payudara kita???

Tak malu ke kita???

Mungkin kita terlupa hadith nabi Muhammad s.a.w. ni,

MAHKOTA WANITA ADALAH SIFAT MALU…

Kadang-kadang kita bertudung tapi tetap jugak nak menayangkan payudara kita tu…


Kalau payudara kecik, maka sibuklah kita mencari bra berspan supaya payudara nampak besar…biar nanti bila pakai baju nampak cantik…kalau leper jer nampak tak menarik pulak, tak lawa…

Kita pakai baju untuk nampak menarik??? Kalau ye, kita nak menarik sape???

Tak tefikirkah kita sape yg akan tertarik??? Sudah pasti lelaki hidung penyek belang…

Last2 hasil drpd itu, mrk xdpt kita maka org-org yg lemah menjadi mangsa…

Na`uzubillah…

Pakaian wanita solehah adalah tidak berwarna, tidak menarik, labuh dan luas, kata ustaz zahazan Mohamed…

Hargailah diri kita sbg seorang wanita, mudah2an kita dihargai sbg seorang yg berharga…Allahu`alam

2 comments:

Mazru Majid said...

Tujuannya utk baby ye..bkn utk bapak baby..

:: hayati :: said...

amboi, kalu cmtu kena tayang kt baby je la... ni tidak...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...